Mag. Angelika Sonnek
Korunka, C, Scharitzer, D, Carayon, P, Hoonakker, PLT, Sonnek, A & Sainfort, F 2007, 'Customer orientation among employees in public administration: A transnational, longitudinal study' Applied Ergonomics, Bd 38, Nr. 3, S. 307-315.


Korunka, C, Sonnek, A & Scharitzer, D 2003, Quality institutionalization in public services as a precondition for job satisfaction and customer satisfaction. in J Hellgren, K Näswall, M Sverke & M Söderfeldt (Hrsg.), New Organziational challenges for human service work. Rainer Hampp Verlag, München, S. 97-114.



Scharitzer, D, Sonnek, A & Korunka, C 2002, New Public Management: Die Mitarbeiter-Kunden-Schnittstelle. in Proceedings der Jahrestagung der Wirtschaftsuniversität Wien: "Forschung für Wirtschaft und Gesellschaft", 5.-7. November 2002, WU Wien. Wien.

Sonnek, A, Scharitzer, D & Korunka, C 2001, Proceedings of the Tenth European Congress on Work and Organizational Psychology. in Qualita 2001, 4éme Congrès international pluridisciplinaire Qualité et Sureté de Fontionnement, Annecy (France), 22-23 mars 2001, Actes du congrès; Editeurs: ESIA - Ecole Supérieure d'Ingénieurs d'Annecy, Laboratoire de Logiciel pour la Productique LLP CESALP, Alain Courtois - Maurice Pillet. S. 8.

Institut für Angewandte Psychologie: Arbeit, Bildung, Wirtschaft

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