Mag. Johanna Palcu

Sprechstunde: Sprechstunde nach Vereinbarung per e-mail

Sommersemester 2016
Florack, A., & Palcu, J. (2017). The psychology of branding. in C. Jansson-Boyd, & M. Zawisza (Hrsg.), International handbook of consumer psychology.. New York: Routledge.
Palcu, J., Florack, A., Diamantopoulos, A., & Halkias, G. (2017). Attention to Country-of-Origin Information: An Eye-Tracking Approach. in Proceedings of the American Marketing Association Winter Educators’ Conference.
Florack, A., Genschow, O., & Palcu, J. (2016). Implizite Markenführung. in A. Schimansky (Hrsg.), Der neue Wert der Marke: Markenbewertungsverfahren für ein erfolgreiches Markenmanagement. (2. Aufl.). (Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften ). München: Verlag Franz Vahlen GmbH.
Palcu, J., Florack, A., Diamantopoulos, A., & Halkias, G. (2016). Attention to Country of Origin Information. Beitrag in Association for Consumer Research Conference (ACR 2016), Berlin, Deutschland.
Palcu, J., & Florack, A. (2015). Eye Tracking und reaktionszeitbasierte Verfahren zur Messung impliziter Kommunikationswirkungen. in F-R. Esch, T. Langner, & M. Bruhn (Hrsg.), Handbuch Controlling der Kommunikation: Prognose des Kommunikationserfolgs. (S. 1 - 19). Wiesbaden: Springer. DOI: 10.1007/978-3-658-05260-7_11-1
Halkias, G., Florack, A., Diamantopoulos, A., & Palcu, J. (2015). Explicit and implicit country-of-origin stereotypes: Using the stereotype content model to predict consumer responses.. Beitrag in Proceedings Annual Conference of the European Marketing Academy, Leuven, Belgien.
Palcu, J., Kleber, J., & Florack, A. (2015). How store employees influence consumer choice under retail crowding – A social overload perspective.. Beitrag in North American Conference of the Association of Consumer Research, New Orleans, USA / Vereinigte Staaten.
Halkias, G., Florack, A., Diamantopoulos, A., & Palcu, J. (2015). Explicit and Implicit Country-of-Origin Stereotypes: Using the Stereotype Content Model to Predict Consumer Responses. in Proceedings Annual Conference of the European Marketing Academy: Collaboration in Research.
Florack, A., Rohmann, A., Palcu, J., & Mazziotta, A. (2014). How initial cross-group friendships prepare for intercultural communication: The importance of anxiety reduction and self-confidence in communication. International Journal of Intercultural Relations.
Palcu, J., Florack, A., & Kleber, J. (2014). When the cause is not the cure: Retail crowding leads to less consideration of social information.. Beitrag in Conference of the European Social Cognition Network, Louvain-la-Neuve, Belgien.
Florack, A., Keller, J., & Palcu, J. (2013). Regulatory focus in economic contexts. Journal of Economic Psychology, 38, 127-137. DOI: 10.1016/j.joep.2013.06.001
Florack, A., Palcu, J., & Friese, M. (2013). The moderating role of regulatory focus on the social modeling of food intake. Appetite, 69, 114-122. DOI: 10.1016/j.appet.2013.05.012

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