Mag. Larissa Bartok, BSc
T: +43-1-4277-12095
Wintersemester 2025
200080 SE Bachelorarbeit
Sommersemester 2025
Wintersemester 2024
200080 SE Bachelorarbeit
Tang, T., Bartok, L., Ebner, M., Handle-Pfeiffer, D., Leitner, P., Winter, C., & Zwiauer, C. (2023). Learning Analytics – Studierende im Fokus. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 18. https://doi.org/10.3217/zfhe-SH-HL/12

Bartok, L., & Kubinger, K. D. (2023). Conceptualization of a new Two-way Figural Reasoning-Test. Psychological Test and Assessment Modeling, 65(3), 321-338.

Gleeson, R., Bartok, L., & Barreiros, C. S. (2023). “Feedback is not Embarrassing but Helpful :)”: An Exploratory Study on the Applicability of Constructive Feedback Checklists for Lecturers in Online Learning Settings. in O. Viberg, I. Jivet, P. J. Muñoz-Merino, M. Perifanou, & T. Papathoma (Hrsg.), Responsive and Sustainable Educational Futures: 18th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2023, Proceedings (Band 14200, S. 560-565). Springer Science and Business Media Deutschland GmbH. https://doi.org/10.1007/978-3-031-42682-7_42

Thaler, B., Lessky, F., Weiß, S., Stransky-Can, K., Fellner, M., Freudhofmayer, S., Bartok, L., & Petrik, F. (2023). Junge Hochschulforschung (JuHoFo) in Österreich Eine Case Study über Wege in die Hochschulforschung, den Dissertationsprozess und Zukunftsvorstellungen von jungen Hochschulforschenden. in A. Pausits, M. Fellner, E. Gornik, K. Ledermüller, & B. Thaler (Hrsg.), Uncertainty in Higher Education: Hochschulen in einer von Volatilität geprägten Welt (1. Aufl., Band 4, S. 149-168). Waxmann Verlag. https://doi.org/10.31244/9783830996880, https://doi.org/10.31244/9783830996880


Peer-Unterstützungsangebote an der Universität Wien: Eine Entwicklung entlang des Student-Life-Cycles zwischen Forschung und Praxis

Bartok, L. (Vortragende*r) & Römmer-Nossek, B. (Vortragende*r)

14 Nov. 2023

Aktivität: VorträgeVortragScience to Science


How to Assess Rater Rankings? A Theoretical and Simulation Approach Using the Sum of the Pairwise Absolute Row Differences (PARDs)

Bartok, L. (Vortragende*r) & Burzler, M. A. (Vortragende*r)

3 Sept. 2019

Aktivität: VorträgeVortragScience to Science


How to Assess Reviewer Rankings? A Theoretical and an Applied Approach

Bartok, L. (Vortragende*r) & Burzler, M. A. (Vortragende*r)

21 Feb. 2019

Aktivität: VorträgeVortragScience to Science


Institut für Psychologie der Kognition, Emotion und Methoden

Liebiggasse 5
1010 Wien

T: +43-1-4277-12095

larissa.bartok@univie.ac.at