Mag. Larissa Bartok, BSc
T: +43-1-4277-12095
Wintersemester 2024
200080 SE Bachelorarbeit
Sommersemester 2024
Wintersemester 2023
Thaler, B., Lessky, F., Weiß, S., Stransky-Can, K., Fellner, M., Freudhofmayer, S., Bartok, L., & Petrik, F. (2023). Junge Hochschulforschung (JuHoFo) in Österreich: Eine Case Study über Wege in die Hochschulforschung, den Dissertationsprozess und Zukunftsvorstellungen von jungen Hochschulforschenden. in A. Pausits, M. Fellner, B. Thaler, E. Gornik, & K. Ledermüller (Hrsg.), Uncertainty in Higher Education: Hochschulen in einer von Volatilität geprägten Welt (1. Aufl., S. 149 - 166). Waxmann Verlag. Studienreihe Hochschulforschung Österreich Nr. 4 https://doi.org/10.31244/9783830996880


Gleeson, R., Bartok, L., & Barreiros, C. S. (2023). “Feedback is not Embarrassing but Helpful :)”: An Exploratory Study on the Applicability of Constructive Feedback Checklists for Lecturers in Online Learning Settings. in O. Viberg, I. Jivet, P. J. Muñoz-Merino, M. Perifanou, & T. Papathoma (Hrsg.), Responsive and Sustainable Educational Futures: 18th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2023, Proceedings (S. 560-565). Springer Science and Business Media Deutschland GmbH. Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics) Band 14200 LNCS https://doi.org/10.1007/978-3-031-42682-7_42



How to Assess Rater Rankings? A Theoretical and Simulation Approach Using the Sum of the Pairwise Absolute Row Differences (PARDs)

Larissa Bartok (Vortragende*r) & Matthias Alexander Burzler (Vortragende*r)

3 Sep. 2019

Aktivität: VorträgeVortragScience to Science


How to Assess Reviewer Rankings? A Theoretical and an Applied Approach

Larissa Bartok (Vortragende*r) & Matthias Alexander Burzler (Vortragende*r)

21 Feb. 2019

Aktivität: VorträgeVortragScience to Science


Institut für Psychologie der Kognition, Emotion und Methoden

Liebiggasse 5
1010 Wien

T: +43-1-4277-12095

larissa.bartok@univie.ac.at