Differential Effects of Cultural Pluralism Climate on Students with and without Migration Background
Muth, J. (Vortragende*r), Oczlon, S. (Autor*in) & Lüftenegger, M. (Autor*in)
Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
Ethnic friendship patterns among primary school children: prevalence, friendship quality and stability
Oczlon, S. (Vortragende*r), Boda, Z. (Autor*in), Schwab, S. (Autor*in), Bardach, L. (Autor*in), Lehofer, M. (Autor*in) & Lüftenegger, M. (Autor*in)
Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
A Meta-Analysis on Goal Structures and Personal Achievement Goals
Lüftenegger, M. (Vortragende*r), Bardach, L. (Vortragende*r), Oczlon, S. (Vortragende*r) & Pietschnig, J. (Vortragende*r)
Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
The Interaction Between Context-Related Problems and Personal Best Goals Predicts University Students' Dropout Intentions
Bardach, L. (Vortragende*r), Oczlon, S. (Vortragende*r), Lüftenegger, M. (Vortragende*r), Spiel, C. (Vortragende*r) & Schober, B. (Vortragende*r)
Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
Does Within-class Consensus on Classroom Goal Structures predict Achievement and Achievement Goals?
Oczlon, S. (Vortragende*r), Bardach, L. (Autor*in) & Lüftenegger, M. (Autor*in)
Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
Institut für Psychologie der Entwicklung und Bildung
Liebiggasse 5
1010 Wien
T: +43-1-4277-60038
