Mag. Lisa Bardach, BSc MSc
T: +43-1-4277-47364
Wintersemester 2017
200060 SE Theorie und Empirie wissenschaftlichen Arbeitens (Entwicklung und Bildung) 1 - Implementierungsforschung - Oder wie kommt wissenschaftliche Erkenntnis in die Praxis
Bardach, L., Panadero, E., Klug, J., Lombaerts, K., & Peeters, J. (2017). Fostering self-regulated learning in primary schools - Using a mobile application to support teachers, teacher educators, policy-makers and researchers. Frontiers in Psychology.
Lüftenegger, M., Tran, U., Bardach, L., Schober, B., & Spiel, C. (2017). Measuring a Mastery Goal Structure Using the TARGET Framework. Zeitschrift für Psychologie - Journal of Psychology, 225(1), 64-75. DOI: 10.1027/2151-2604/a000277
Lüftenegger, M., & Bardach, L. (2016). Motivationsförderung im Klassenzimmer - Empirische Ergebnisse und Empfehlungen für die Unterrichtspraxis. news & science, 42, 14-17.
Lüftenegger, M., Kollmayer, M., Tran, U., & Bardach, L. (2016). Measuring a classroom mastery goal structure using the TARGET dimensions: Development and validation of a classroom goal structure scale. Beitrag in International Conference on Motivation 2016, Thessaloniki, Griechenland.

Institut für Angewandte Psychologie: Arbeit, Bildung, Wirtschaft

Universitätsstraße 7 (NIG)
1010 Wien
Zimmer: B0612

T: +43-1-4277-47364
F: +43-1-4277-847364

lisa.bardach@univie.ac.at